Vyškovská společnost Respono představila nový vizuální styl
Vyškovský zpravodaj středa 25.7.2018
Ilustrační foto Autor: Jindřich Holíček
„Děláme svět čistější“. Geniálně jednoduchý slogan společnosti Respono, a. s., se od nynějška stane součástí nové vizuální podoby této firmy. Nevyšel z pera tvůrců reklamních agentur, ale z nápadu 12letého Erika Jurůje – žáka 5. třídy Základní školy Purkyňova. Společnost Respono slaví v tomto roce 25 let od svého vzniku. Při této příležitosti se rozhodla oživit svou značku prostřednictvím nové vizuální identity, kterou představuje zejména nové logo a slogan firmy. Logo má podobu jednoduchého tříbarevného symbolu, který svým cyklickým tvarem vyjadřuje recyklaci. Ta je v oblasti nakládání s odpady jednoznačným trendem.
Do akce „Slogan pro Respono“ se zapojily i základní a střední školy z celého okresu a organizátoři soutěže shromáždili sto různých návrhů. Z těch pak vybrali tři nejlepší hesla a jejich autory odměnili věcnými cenami. Nejvyšší cenu – Apple Ipad – si odnesl Erik Jurůj, teprve dvanáctiletý kluk z Vyškova. „O soutěži nám řekla paní učitelka z výtvarné výchovy a hned v tom okamžiku mě slogan napadl,“ vysvětluje Erik, jak jednoduchá může být cesta od myšlenky k jejímu uskutečnění.
Článek byl převzat z Vyškovského zpravodaje se souhlasem vydavatele. Titulky jsou redakční.
Byl článek zajímavý?
Udělte článku hvězdičky, abychom věděli, co rádi čtete. Čím více hvězdiček, tím lépe.
9.10.2025 | Do Poslanecké sněmovny se z Vyškovska probojoval pouze jeden politik. Zjistěte, kdo to je a jakou stranu bude následující čtyři roky zastupovat.
10.9.2025 | S nadměrným hlukem, rvačkami či opilci na zastávkách se dlouhodobě potýkají ve Vyškově. Situaci má zlepšit rozšíření vyhlášky o zákazu pití alkoholu na veřejnosti.
15.9.2025 | Ve Vyškově otevřel nový obchod s širokým sortimentem zejména pro rodiny s dětmi. V prodejně KidPro sežene zdravotní i dětskou obuv, potravin, hračky, kojenecké potřeby i vitamíny.